Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 9:00 - 14:00
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 50,00 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
18.05.2020
Zmeňte svoje zuby na krásny a zdravý úsmev!
Spoznajte náš jedinečný ZERO WASTE SET, ktorý nielen dobre vyzerá, ale je aj priateľský k našej prírode. Set obsahuje 2ks ZERO WASTE naturálne zubné p... čítať celé
30.03.2020
Serafinkov detsky sirup už aj u nás :)
https://www.bylanka.sk/serafinkovdetskysirup   Exklúzivny prípravok s vysokou účinnosťou určený na podporu detského imunitného systému, dýchacieho t... čítať celé
31.03.2020
Dezinfekčný sprej
Prírodný čistiaci sprej na ruky aj predmety k dispozícii :)   https://www.bylanka.sk/prirodnycistiacisprejnaruky   čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Získajte viac info a nič vám neunikne:)
Doprava zdarma

pri objednávke nad 50,- €

           

Nespavosť

 

Spánok je nadväzovaný hormónom melatonín, ktorý sa tvorí v časti mozgu zvanej epifýza a pre svoju tvorbu bezpodmienečne potrebuje tmu, a tiež dostatočné množstvo serotonínu, nazývaného hormón dobrej nálady.

Pri veľkom psychickom preťažení, dlhodobom  napätí, celkovom živote za prítomnosti chronického stresu dochádza k poruchám tvorby serotonínu a dopamínu v mozgu, a tým tiež k nedostatočnej tvorbe melatonínu - spánkového hormónu.

Na tvorbe vyššie zmienených hormónov sa tiež podieľa kvalitná strava s obsahom kyseliny lipovej,Omega 3 kyselin a ďalších látok podporujúcich mozgovú funkciu. Premiéra cukru, chemicky upravovaných potravín, alkoholu a liekov zapríčiňuje zníženú tvorbu hormónov a následne poruchy nálad, spánku a tiež činnosti ďalších žliaz s vnútornou sekréciou.

Z toho vyplývajú základné opatrenia, ktoré by sme mali zaviesť, pokiaľ chceme dobre a kvalitne spať:

- spať v čo najväčšie tme;

- chodiť spať včas, v pravidelnú hodinu, vytvoriť si určitý návyk, rituál;

nesledovať pred spaním negatívne správynečítať negatívne a stresujúce knihy alebo časopisy;

- vždy sa pred spaním osprchovať alebo vykúpať, použiť prijemnú vôňu;

- naučiť sa pred uspatím používať upokojujúcu meditáciu;

-ak sa v noci prebudíte a nemôžete zaspať, opäť skúsiť upokojujúcu meditáciu

upraviť si stravu tak, aby neobsahovala prevahu překyselujících a chemických potravín

- užívať doplnky stravy s obsahom Omega 3 a tiež bylín podporujúcich tvorbu serotonínu, dopamínu a následne melatonínu v mozgu - Kudzu

Odporúčame:

V priebehu dňa popíjať ½ litru bylinného čaju ANTISTRES alebo užívať čajový koncentrát STRES A VYČERPANIE. K tomu užívať prírodné kapsule POHODA

Večer cca 1 hodinu pred spaním vypiť bylinný čaj DOBRÝ SPÁNOK ¼ litra a do nej si nakvapkať tinktúru z bylín VALERIÁNA 15 kvapiek.

Miesto čaju Dobrý spánok je možné použiť čajový koncentrát  DOBRÝ SPÁNOK. Tento koncentrát sa užíva na lyžičku pred spaním, ale tiež je možné ju užiť i v noci pri prebudení. 

 

 

Zdroj: serafinbyliny.sk

Získajte viac info a nič vám neunikne:)
KDE NÁS NÁJDETE

 Cesta do Rudiny 1098
         Kysucké Nové Mesto
         024 01

  Po - Pia 9:00 - 14:00

 

PRE ZÁKAZNÍKOV

        

 info@bylanka.sk

  0948 647 615
      Po - Pia 9:00 - 14:00
VŠETKO O NÁKUPE

  Poštovné nad 50 € zdarma
  Osobný odber zdarma

   

© 2017-2020 Bylanka.sk obchodík plný zdravia
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.