Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po - Pia 9:00 - 14:00
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 50,00 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
12.08.2020
Sirupy zdravia
Sirupy ZDRAVIA si vás hneď získajú nielen svojou chuťou, ale aj zložením. Obsahujú prírodný vitamín C, bez pridaných aróm, bez umelých farbív.  Sladen... čítať celé
26.07.2020
Poznáme top ohniská kliešťovej encefalitídy
Nie nadarmo je téma kliešťov stále aktuálna - pacientov s kliešťovou encefalitídou a boreliózou pribúda. Pripomeňme si teda, ako sa dá kliešťom čiasto... čítať celé
25.07.2020
Zmeňte svoje zuby na krásny a zdravý úsmev!
Spoznajte náš jedinečný ZERO WASTE SET, ktorý nielen dobre vyzerá, ale je aj priateľský k našej prírode. Set obsahuje 2ks ZERO WASTE naturálne zubné p... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Získajte viac info a nič vám neunikne:)
Doprava zdarma

pri objednávke nad 50,- €

           

Nespavosť

 

Spánok je nadväzovaný hormónom melatonín, ktorý sa tvorí v časti mozgu zvanej epifýza a pre svoju tvorbu bezpodmienečne potrebuje tmu, a tiež dostatočné množstvo serotonínu, nazývaného hormón dobrej nálady.

Pri veľkom psychickom preťažení, dlhodobom  napätí, celkovom živote za prítomnosti chronického stresu dochádza k poruchám tvorby serotonínu a dopamínu v mozgu, a tým tiež k nedostatočnej tvorbe melatonínu - spánkového hormónu.

Na tvorbe vyššie zmienených hormónov sa tiež podieľa kvalitná strava s obsahom kyseliny lipovej,Omega 3 kyselin a ďalších látok podporujúcich mozgovú funkciu. Premiéra cukru, chemicky upravovaných potravín, alkoholu a liekov zapríčiňuje zníženú tvorbu hormónov a následne poruchy nálad, spánku a tiež činnosti ďalších žliaz s vnútornou sekréciou.

Z toho vyplývajú základné opatrenia, ktoré by sme mali zaviesť, pokiaľ chceme dobre a kvalitne spať:

- spať v čo najväčšie tme;

- chodiť spať včas, v pravidelnú hodinu, vytvoriť si určitý návyk, rituál;

nesledovať pred spaním negatívne správynečítať negatívne a stresujúce knihy alebo časopisy;

- vždy sa pred spaním osprchovať alebo vykúpať, použiť prijemnú vôňu;

- naučiť sa pred uspatím používať upokojujúcu meditáciu;

-ak sa v noci prebudíte a nemôžete zaspať, opäť skúsiť upokojujúcu meditáciu

upraviť si stravu tak, aby neobsahovala prevahu překyselujících a chemických potravín

- užívať doplnky stravy s obsahom Omega 3 a tiež bylín podporujúcich tvorbu serotonínu, dopamínu a následne melatonínu v mozgu - Kudzu

Odporúčame:

V priebehu dňa popíjať ½ litru bylinného čaju ANTISTRES alebo užívať čajový koncentrát STRES A VYČERPANIE. K tomu užívať prírodné kapsule POHODA

Večer cca 1 hodinu pred spaním vypiť bylinný čaj DOBRÝ SPÁNOK ¼ litra a do nej si nakvapkať tinktúru z bylín VALERIÁNA 15 kvapiek.

Miesto čaju Dobrý spánok je možné použiť čajový koncentrát  DOBRÝ SPÁNOK. Tento koncentrát sa užíva na lyžičku pred spaním, ale tiež je možné ju užiť i v noci pri prebudení. 

 

 

Zdroj: serafinbyliny.sk

Získajte viac info a nič vám neunikne:)
KDE NÁS NÁJDETE

 Cesta do Rudiny 1098
         Kysucké Nové Mesto
         024 01

  Po - Pia 9:00 - 14:00

 

PRE ZÁKAZNÍKOV

        

 info@bylanka.sk

  0948 647 615
      Po - Pia 9:00 - 14:00
VŠETKO O NÁKUPE

  Poštovné nad 50 € zdarma
  Osobný odber zdarma

   

© 2017-2020 Bylanka.sk obchodík plný zdravia
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.